Егер сіздің жеке кабинетіңіздегі баланс толтырылмаса не істеу керек?

Егер карта бойынша төлем өтіп, жеке кабинетіңіздегі баланс толтырылмаса не істеу керек?

1. Аты-жөніңізді толығымен, электрондық поштаңызды (тіркеу кезінде) және жұмыс орныңызды жазыңыз;

2. Сіз төлеген соманы көрсетіңіз. (Мысалы: 300 теңге)

3. Төлем түбіртегінің көшірмесін немесе электрондық нұсқасын біздің электрондық поштаға жіберіңіз rro.kz@mail.ru (балансты толтыру тақырыбымен)

Төлем өтінім түскеннен кейін 1 жұмыс күні ішінде сайттың жеке кабинетіңіздегі сіздің балансыңызға түседі!